loading...
توافق نامه ی هسته ای
arman بازدید : 440 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
دلم را

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : معلم اضيظم :



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




بخوان....حرف دلم را

سلام. اول خوش اومدين. دوم اينکه تک تک پستاي اين وبلاگ احساسي حرف دل منه پس دوست ندارم کسي. حرفامو کپي کنه .... سوم اينکه هر روز آپ ميشم پس هر روز هر روز نميرم  ...

آدرس : کليک کنيد
بانو مهستي-"آنکه دلم را برده خدايا"-زنده-lady mahasti-live at pen tv ...

Aug 17, 2012 ... بانو مهستي-"آنکه دلم را برده خدايا"-زنده-lady mahasti-live at pen tv. mahasti- banouyegolha. SubscribeSubscribedUnsubscribe 334 ...

آدرس : کليک کنيد
مهستي آنکه دلم را برده خدايا - YouTube

5 ژوئن 2012 ... اولين و شايد زيباترين کار مرحوم مهستي با ارکستر فرهنگ و هنر ساخته بيژن ترقي.

آدرس : کليک کنيد
صبا آمد ،دلم را که شکست ... رفت ...!!!

ترجيح مــيدهم همــه را غريبــه صـدا کنم! تا وقتــي از پشت خنجر ميزننـد؛. با خودم بگويم: بـي خيال.. از غريــــــــبـــــــه بيش از ايـن انتظاري نيست...! + نوشته شده در جمعه ...

آدرس : کليک کنيد
دلم و شکست و رفت

معشوقت م?رو? و من دلم را به قربانگاه م?برم تا از ?ادش ببرم عاشق که بود و چه بر سرش آمد !! امشب دلم را جلو? پا? تو و عروست، قربان? م?کنم ! چه ب? خ?ال و سرد از رد نگاه من عبور م?کن? و دل به عروست م?بند? !

آدرس : کليک کنيد
هر وقت حرف دلم را زدم دل همه را زدم

26 نوامبر 2014 ... هر وقت حرف دلم را زدم دل همه را زدم - زندگي آب تني کردن در حوضچه اکنون است - هر وقت حرف دلم را زدم دل همه را زدم.

آدرس : کليک کنيد
با چشم دل سخن دل را بخوان

با چشم دل سخن دل را بخوان - - با چشم دل سخن دل را بخوان.

آدرس : کليک کنيد
دلم شکســـــــــــــــــــــــــت

سرسوزني اگر مرا ميخواست ، زمين و زمان را به هم ميدوختم !. . آن روز كه رفتي و من اينگونه شكستم . ديوار دلم ريخت به فرياد سكوتم. . اين روزها احساس ميکنم چقدر شبيه سکوتم ، با ...

آدرس : کليک کنيد



دلم را
برچسب ها معلم اضيظم : ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 586
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,294
  • بازدید ماه : 1,294
  • بازدید سال : 43,836
  • بازدید کلی : 590,537
  • کدهای اختصاصی
    اعتراف کده