loading...
توافق نامه ی هسته ای
arman بازدید : 849 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
دلت که شکست...

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : دلت که شکست...



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




روزهايي كه دلم شكست

روزهايي كه دلم شكست - اين روزها شکستند مرا ، تا ساختن با تو را بياموزم ... - روزهايي كه دلم شكست.

آدرس : کليک کنيد
صبا آمد ،دلم را که شکست ... رفت - Blogfa

ترجيح مــيدهم همــه را غريبــه صـدا کنم! تا وقتــي از پشت خنجر ميزننـد؛. با خودم بگويم: بـي خيال.. از غريــــــــبـــــــه بيش از ايـن انتظاري نيست...! + نوشته شده در جمعه ...

آدرس : کليک کنيد
يه جمله به کسي که دلت رو شکسته! [آرشيو] - سايت علمي دانشجويان ايران

به شکست دل من يا به پيروزي خويش؟ به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟ يا به افسونگري چشمانت که مرا سوخت وخاکستر کرد؟ به دل ساده ي من مي ...

آدرس : کليک کنيد
دلم شکســـــــــــــــــــــــــت

دلم شکســـــــــــــــــــــــــت ?? - تقصير دستور زبان است که بعد از من و تو "ما" نمي آيـــــــــــــــــــــــــد... "او" مي آيـــــ - omid-crazy - ?? دلم شکســـــــــــــــــــــــــت.

آدرس : کليک کنيد
.براي دلم كه براي آخرين بار شکست

8 مه 2012 ... براي دلم كه براي آخرين بار شکست - عشقي که با اشک هاي چشم شست و شو شود.هميشه پاکيزه و زيبا خواهد ماند...

آدرس : کليک کنيد
دلم و شکست و رفت

دلم و شکست و رفت - نگران نباش زندگيم رو به راه است رو به راهي که رفته اي رو به راهي که مانده ام.

آدرس : کليک کنيد
آخ خدا دلــــــــــــــم شکست...

من عاشقم به ان که نمي خواهدش کسي. دل ميبرم زان که دلش را شکسته اند. برخيز خسته از اين روزگارقهر. اري بزن تو زنگ خدارااي غريب عشق. من چشم دررهم که بيايي عزيزمن.

آدرس : کليک کنيد
براي دلي که شکست!!!

شايد روزي دلت گرفت ... بغضت شکست ... نگاهت آلوده شد ... آن لحظه ياد مي آوري که ... ( ( عشق خود عذابي است الهي )). |جمعه سي و يکم خرداد 1392| 12:3|سايه| 5Comments ...

آدرس : کليک کنيد
اموزش رايانه

البته فيس‌بوک هر کاربري را که صفحه رسمي يک تيم يا بازيکن فوتبال را لايک .... به نام deep Blue طراحي کند که گري کاسپاروف قهرمان شطرنج دنيا را شکست دهد.

آدرس : کليک کنيد
وقتي دلت شکست | Facebook

is on Facebook. To connect with وقتي دلت شکست , sign up for Facebook today. .... دلــــــــــــــــــت که شکست، ســـــــــــــــرت را بگ?ر بـــــــــــــا? !.. ت?ف? نکن ، فر?اد نزن ، شرمگ?ن  ...

آدرس : کليک کنيد
. . . قلبيــ که شکستـــــ

قلبيــ? ? که شکستـــــ - مقصــــــر صاحبشـــــ بود که امانتــــــ دار ... هر وقتـــ دلتــــ پره ميتونيــــ يه ليوانو بندازيـــــ و بشکونيـــــ تا شايد يکمــــ آروم شيـــــ .

آدرس : کليک کنيد
?عشق يکطرفه? - اس ام اس شکست عشقي

تلــــخ درست مثل قطره هاي فلج اطفالي که در کودکي به خوردم مي دانند غافل از اينکه اين بار تلخي تــــو دلم را فلــــج کرد. [ پنجشنبه هفدهم مهر ???? ] [ 22:32 ] [ طنين ] ...

آدرس : کليک کنيد
دلت که شکست...

28 ژوئن 2015 ... دلت که شکست گريه نکن،فرياد نزن حتي به کسي هم شکايت نکن خدا از آن بالا دل شکسته ات را مي بيند و خودش مي شود مرحم ذل شکسته ات...

آدرس : کليک کنيد
وقتي دلم شکست باور کردم - سرگرمي و دلنوشته

27 آوريل 2012 ... گاهي وقتها فکر مي کردم که هميشه پايان، آدم را به سمت يک آغاز مي کشاند ... اما وقتي دلم شکست، وقتي صداي شکستن دلم را شنيدم ... و تا چشم گشودم

آدرس : کليک کنيد
يادت باشد دلت که شکست ، سرت را بگيري بالا تلافي نکن ، فرياد ...

يادت باشد دلت که شکست ، سرت را بگيري بالا تلافي نکن ، فرياد نزن ، شرمگين نباش... حواست باشد ؛ دل شکسته ، گوشه‌هايش تيز است. مبادا که دل و دست آدمي را که ...

آدرس : کليک کنيد
ديدي اي دل آخرش حرمت شکست

باران که مي بارد دلم برايت تنگ تر ميشود راه ميافتم بدون چتر.... من بغض ميکنم آسمان ميبارد. نوشته شده در شنبه چهاردهم بهمن 1391ساعت 18:25 توسط حسرت| 5 نظر | ...

آدرس : کليک کنيد
اموزش رايانه

البته فيس‌بوک هر کاربري را که صفحه رسمي يک تيم يا بازيکن فوتبال را لايک .... به نام deep Blue طراحي کند که گري کاسپاروف قهرمان شطرنج دنيا را شکست دهد.

آدرس : کليک کنيد
وقتي دلت شکست | Facebook

is on Facebook. To connect with وقتي دلت شکست , sign up for Facebook today. .... دلــــــــــــــــــت که شکست، ســـــــــــــــرت را بگ?ر بـــــــــــــا? !.. ت?ف? نکن ، فر?اد نزن ، شرمگ?ن  ...

آدرس : کليک کنيد
. . . قلبيــ که شکستـــــ

قلبيــ? ? که شکستـــــ - مقصــــــر صاحبشـــــ بود که امانتــــــ دار ... هر وقتـــ دلتــــ پره ميتونيــــ يه ليوانو بندازيـــــ و بشکونيـــــ تا شايد يکمــــ آروم شيـــــ .

آدرس : کليک کنيد
?عشق يکطرفه? - اس ام اس شکست عشقي

تلــــخ درست مثل قطره هاي فلج اطفالي که در کودکي به خوردم مي دانند غافل از اينکه اين بار تلخي تــــو دلم را فلــــج کرد. [ پنجشنبه هفدهم مهر ???? ] [ 22:32 ] [ طنين ] ...

آدرس : کليک کنيد
دلت که شکست...

28 ژوئن 2015 ... دلت که شکست گريه نکن،فرياد نزن حتي به کسي هم شکايت نکن خدا از آن بالا دل شکسته ات را مي بيند و خودش مي شود مرحم ذل شکسته ات...

آدرس : کليک کنيد
وقتي دلم شکست باور کردم - سرگرمي و دلنوشته

27 آوريل 2012 ... گاهي وقتها فکر مي کردم که هميشه پايان، آدم را به سمت يک آغاز مي کشاند ... اما وقتي دلم شکست، وقتي صداي شکستن دلم را شنيدم ... و تا چشم گشودم

آدرس : کليک کنيد
يادت باشد دلت که شکست ، سرت را بگيري بالا تلافي نکن ، فرياد ...

يادت باشد دلت که شکست ، سرت را بگيري بالا تلافي نکن ، فرياد نزن ، شرمگين نباش... حواست باشد ؛ دل شکسته ، گوشه‌هايش تيز است. مبادا که دل و دست آدمي را که ...

آدرس : کليک کنيد
ديدي اي دل آخرش حرمت شکست

باران که مي بارد دلم برايت تنگ تر ميشود راه ميافتم بدون چتر.... من بغض ميکنم آسمان ميبارد. نوشته شده در شنبه چهاردهم بهمن 1391ساعت 18:25 توسط حسرت| 5 نظر | ...

آدرس : کليک کنيد
اموزش رايانه

البته فيس‌بوک هر کاربري را که صفحه رسمي يک تيم يا بازيکن فوتبال را لايک .... به نام deep Blue طراحي کند که گري کاسپاروف قهرمان شطرنج دنيا را شکست دهد.

آدرس : کليک کنيد
وقتي دلت شکست | Facebook

is on Facebook. To connect with وقتي دلت شکست , sign up for Facebook today. .... دلــــــــــــــــــت که شکست، ســـــــــــــــرت را بگ?ر بـــــــــــــا? !.. ت?ف? نکن ، فر?اد نزن ، شرمگ?ن  ...

آدرس : کليک کنيد
. . . قلبيــ که شکستـــــ

قلبيــ? ? که شکستـــــ - مقصــــــر صاحبشـــــ بود که امانتــــــ دار ... هر وقتـــ دلتــــ پره ميتونيــــ يه ليوانو بندازيـــــ و بشکونيـــــ تا شايد يکمــــ آروم شيـــــ .

آدرس : کليک کنيد
?عشق يکطرفه? - اس ام اس شکست عشقي

تلــــخ درست مثل قطره هاي فلج اطفالي که در کودکي به خوردم مي دانند غافل از اينکه اين بار تلخي تــــو دلم را فلــــج کرد. [ پنجشنبه هفدهم مهر ???? ] [ 22:32 ] [ طنين ] ...

آدرس : کليک کنيد
دلت که شکست...

28 ژوئن 2015 ... دلت که شکست گريه نکن،فرياد نزن حتي به کسي هم شکايت نکن خدا از آن بالا دل شکسته ات را مي بيند و خودش مي شود مرحم ذل شکسته ات...

آدرس : کليک کنيد
وقتي دلم شکست باور کردم - سرگرمي و دلنوشته

27 آوريل 2012 ... گاهي وقتها فکر مي کردم که هميشه پايان، آدم را به سمت يک آغاز مي کشاند ... اما وقتي دلم شکست، وقتي صداي شکستن دلم را شنيدم ... و تا چشم گشودم

آدرس : کليک کنيد
يادت باشد دلت که شکست ، سرت را بگيري بالا تلافي نکن ، فرياد ...

يادت باشد دلت که شکست ، سرت را بگيري بالا تلافي نکن ، فرياد نزن ، شرمگين نباش... حواست باشد ؛ دل شکسته ، گوشه‌هايش تيز است. مبادا که دل و دست آدمي را که ...

آدرس : کليک کنيد
ديدي اي دل آخرش حرمت شکست

باران که مي بارد دلم برايت تنگ تر ميشود راه ميافتم بدون چتر.... من بغض ميکنم آسمان ميبارد. نوشته شده در شنبه چهاردهم بهمن 1391ساعت 18:25 توسط حسرت| 5 نظر | ...

آدرس : کليک کنيد
دلــــ ــــم شــکــســت

دلــــ?ــــم شــکــســت? - ? بـــا فکـــر کــردن بـــه هر الــــاغي ذهـــنت را بــاغ وحــش نکن. ... يادت باشـــــــــد دلت که شکست ، سرت را بگيري بالا ..! تلافي نکن ، فرياد ...

آدرس : کليک کنيد
دلمو شکست و رفت!!!

امروزفهميدم که زندگي سخته...ومن بايد از اين سختي رد بشم، تا به جايي برسم که همه ي اونايي. که منو کوچيک ميدونن،از خودشون و افکارشون خجالت بکشن!! امروز دلم شکست ...

آدرس : کليک کنيد
دلت که شکست...حواست باشد...! - اسيرعشق

دلت که شکست،سرت روبگيربالا...! تلافي نکن،فريادنزن،شرمگين نباش.. حواست باشد؛دل شکسته،گوشه هايش تيزاست... مباداکه دل ودست آدمي راکه روزي دلدارت بودزخمي  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد نديم بنام دلم شکست

دانلود آهنگ جديد و فوق العاده شنيدني نديم به نام دلم شکست ترانه : حميد فريزند - آهنگساز : نديم عمراني ... بهم مي گفت که بعد من مي ميره آخه اون نمي تونه که تنها بشه دلم  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد امير يگانه به نام دلم شکست

22 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد و زيباي امير يگانه به نام دلم شکست با کيفيت بالا موزيک و ترانه ... بين اين همه آدم که دور و برم مي ديدم تو فقط يه فرقي داشتي واسم.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد نديم به نام دلم شکست

27 جولاي 2014 ... متن آهنگ جديد نديم به نام دلم شکست : قرار نبود که بعد من بره تو قلب اين و اون جا بشه. بهم مي گفت که بعد من مي ميره آخه اون نمي تونه که تنها بشه.

آدرس : کليک کنيد
گوش کن دلم...

دلت که شکست ، سرت را بگ?ربا? ت?ف? نکن ،فر?اد نزن ، شرمگ?ن نباش. ... ديگر هواي بازگرداندنت را ندارم هرجا که دلت ميخواهد برو فقط آرزو ميکنم وقتي دوباره دلت هواي من به سرت زد آنقدر آسمان دلت بگيرد که با ...

آدرس : کليک کنيد
ببخش که دلم از تو شکست | پلاك ??

20 دسامبر 2014 ... بعد از چند سال انتظار، بالاخره قسمتم شد و به همراه خانواده به مشهد رفتيم. شنيده بودم که هر روز بعد از اذان صبح ، در صحن الغدير گل هاي حرم امام رضا(ع) را ...

آدرس : کليک کنيد
دلــــ ــــم شــکــســت

دلــــ?ــــم شــکــســت? - ? بـــا فکـــر کــردن بـــه هر الــــاغي ذهـــنت را بــاغ وحــش نکن. ... يادت باشـــــــــد دلت که شکست ، سرت را بگيري بالا ..! تلافي نکن ، فرياد ...

آدرس : کليک کنيد
دلمو شکست و رفت!!!

امروزفهميدم که زندگي سخته...ومن بايد از اين سختي رد بشم، تا به جايي برسم که همه ي اونايي. که منو کوچيک ميدونن،از خودشون و افکارشون خجالت بکشن!! امروز دلم شکست ...

آدرس : کليک کنيد
دلت که شکست...حواست باشد...! - اسيرعشق

دلت که شکست،سرت روبگيربالا...! تلافي نکن،فريادنزن،شرمگين نباش.. حواست باشد؛دل شکسته،گوشه هايش تيزاست... مباداکه دل ودست آدمي راکه روزي دلدارت بودزخمي  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد نديم بنام دلم شکست

دانلود آهنگ جديد و فوق العاده شنيدني نديم به نام دلم شکست ترانه : حميد فريزند - آهنگساز : نديم عمراني ... بهم مي گفت که بعد من مي ميره آخه اون نمي تونه که تنها بشه دلم  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد امير يگانه به نام دلم شکست

22 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد و زيباي امير يگانه به نام دلم شکست با کيفيت بالا موزيک و ترانه ... بين اين همه آدم که دور و برم مي ديدم تو فقط يه فرقي داشتي واسم.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد نديم به نام دلم شکست

27 جولاي 2014 ... متن آهنگ جديد نديم به نام دلم شکست : قرار نبود که بعد من بره تو قلب اين و اون جا بشه. بهم مي گفت که بعد من مي ميره آخه اون نمي تونه که تنها بشه.

آدرس : کليک کنيد
گوش کن دلم...

دلت که شکست ، سرت را بگ?ربا? ت?ف? نکن ،فر?اد نزن ، شرمگ?ن نباش. ... ديگر هواي بازگرداندنت را ندارم هرجا که دلت ميخواهد برو فقط آرزو ميکنم وقتي دوباره دلت هواي من به سرت زد آنقدر آسمان دلت بگيرد که با ...

آدرس : کليک کنيد
ببخش که دلم از تو شکست | پلاك ??

20 دسامبر 2014 ... بعد از چند سال انتظار، بالاخره قسمتم شد و به همراه خانواده به مشهد رفتيم. شنيده بودم که هر روز بعد از اذان صبح ، در صحن الغدير گل هاي حرم امام رضا(ع) را ...

آدرس : کليک کنيد
دلــــ ــــم شــکــســت

دلــــ?ــــم شــکــســت? - ? بـــا فکـــر کــردن بـــه هر الــــاغي ذهـــنت را بــاغ وحــش نکن. ... يادت باشـــــــــد دلت که شکست ، سرت را بگيري بالا ..! تلافي نکن ، فرياد ...

آدرس : کليک کنيد
دلمو شکست و رفت!!!

امروزفهميدم که زندگي سخته...ومن بايد از اين سختي رد بشم، تا به جايي برسم که همه ي اونايي. که منو کوچيک ميدونن،از خودشون و افکارشون خجالت بکشن!! امروز دلم شکست ...

آدرس : کليک کنيد
دلت که شکست...حواست باشد...! - اسيرعشق

دلت که شکست،سرت روبگيربالا...! تلافي نکن،فريادنزن،شرمگين نباش.. حواست باشد؛دل شکسته،گوشه هايش تيزاست... مباداکه دل ودست آدمي راکه روزي دلدارت بودزخمي  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد نديم بنام دلم شکست

دانلود آهنگ جديد و فوق العاده شنيدني نديم به نام دلم شکست ترانه : حميد فريزند - آهنگساز : نديم عمراني ... بهم مي گفت که بعد من مي ميره آخه اون نمي تونه که تنها بشه دلم  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد امير يگانه به نام دلم شکست

22 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد و زيباي امير يگانه به نام دلم شکست با کيفيت بالا موزيک و ترانه ... بين اين همه آدم که دور و برم مي ديدم تو فقط يه فرقي داشتي واسم.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد نديم به نام دلم شکست

27 جولاي 2014 ... متن آهنگ جديد نديم به نام دلم شکست : قرار نبود که بعد من بره تو قلب اين و اون جا بشه. بهم مي گفت که بعد من مي ميره آخه اون نمي تونه که تنها بشه.

آدرس : کليک کنيد
گوش کن دلم...

دلت که شکست ، سرت را بگ?ربا? ت?ف? نکن ،فر?اد نزن ، شرمگ?ن نباش. ... ديگر هواي بازگرداندنت را ندارم هرجا که دلت ميخواهد برو فقط آرزو ميکنم وقتي دوباره دلت هواي من به سرت زد آنقدر آسمان دلت بگيرد که با ...

آدرس : کليک کنيد
ببخش که دلم از تو شکست | پلاك ??

20 دسامبر 2014 ... بعد از چند سال انتظار، بالاخره قسمتم شد و به همراه خانواده به مشهد رفتيم. شنيده بودم که هر روز بعد از اذان صبح ، در صحن الغدير گل هاي حرم امام رضا(ع) را ...

آدرس : کليک کنيد



دلت که شکست...
برچسب ها دلت که شکست... ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 586
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,273
  • بازدید ماه : 1,273
  • بازدید سال : 43,815
  • بازدید کلی : 590,516
  • کدهای اختصاصی
    اعتراف کده