loading...
توافق نامه ی هسته ای
arman بازدید : 686 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : ايرانسل sms داده



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم - بروزترين سايت اس ام اس و پيامک

2 روز پيش ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم از تمام زمين يک خيابان را و از تمام تو … يک دست که قفل شود در دست من.

آدرس : کليک کنيد
يـِکـ لـَحـظــہ يـِکـ نـِگــآه

منـــــــــــــــــــــــــــ. من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم… از تمام زمين يک خيابان را… و از تمام تو… يک دست که قفل شود در دست من… جمعه 3 مرداد1393 | 19:57 | نـَرگـِـسـ | ...

آدرس : کليک کنيد
قلب من چشم تو - احمد رضا احمدي

يک ستاره هنوز در آسمان مانده است شب مي شود گلهاي سرخ در شب در باغچه ديده نمي شوند ..... من عبور کنم سلام کنم لبخند تو را در باران مي خواستم مي خواهم تمام لغاتي را که ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس با موضوع باران - عصر ايران

به باران دل نبند که هر چهار فصل ديوانه‌ات خواهد کرد اگر ببارد ، از شوق اگر نبارد ، از دل‌تنگي . . . متن ويژه روز باراني من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم از تمام زمين يک ...

آدرس : کليک کنيد
* بي قراري تا کي *

من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم… از تمام زمين يک خيابان را… و از تمام تو… يک دست که قفل شود در دست من. نوشته شده در پنجشنبه سي ام بهمن ????ساعت 23:13 ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس باران

3 ژانويه 2015 ... چون هميشه زيباترين باران از سياه ترين ابرها مي بارد. •. اس ام اس باران. sms baran. •. من از تمام آسمان يک باران مي خواهم. و از تمام زمين يک خيابان.

آدرس : کليک کنيد
???قـــــلــب مــــن???

من از تمام آسمـــان يک بــــاران را ميخواهم و از تمــــام زمين يک خيابان را … و از تمام تو يک دست ?ه قفــــل شده در دست مـن... [ چهارشنبه سوم تير ???? ] [ 15:43 ] [ Leila ] [ نظر  ...

آدرس : کليک کنيد
من - ! . . . جواني پير

جواني پير. تمام نوشته ها نه مضمون شخصي هست نه شخص مضموني اينجا فقط آرشيوي ست براي من ... من تمام بهانه هايم را. در نبودنت .... و من از تمام آسمان يک باران را مي خواهم

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه - حال من خوب است اما با تو بهتر ميشوم

1140- تمام خواسته ي من. من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم. از تمام زمين يک خيابان را. و از تمام "تو". يک دست که قفل شود در دست من . . . نوشته شده در سه‌شنبه ?0 ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس روزهاي باراني (2) - بيتوته

اگر ببارد ، از شوق اگر نبارد ، از دل‌تنگي . . . پيامک روزهاي باراني ,اس ام اس باران. اس ام اس باران. من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم از تمام زمين يک خيابان را و از تمام تو

آدرس : کليک کنيد
دلنوشته هاي من

[ چهارشنبه بيست و ششم فروردين ???? ] [ 22:17 ] [ ...الهـــه... ] [ يک نظر ] ... چگونه به دوش کشيد بارِ اين همه نبودِآن يکي را. وقتي که .... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم

آدرس : کليک کنيد
شعر هاي باران خورده ....

دلنوشته هايي از جنس باران به قلم محمد شيرين زاده ... - شعر هاي باران ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم از تمام زمين .... و بر آسمان چوب خط مي‌كشي به انتظار. حبس ابد هم ...

آدرس : کليک کنيد
شعر هاي باران خورده .... - شعر باران

شعر باران - دلنوشته هايي از جنس باران به قلم محمد شيرين زاده ... - شعر هاي ... و من همه ي دلتنگي هايم را رويش “ها” کنم و با گوشه .... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم از تمام ...

آدرس : کليک کنيد
?·0• سکــــــــوت مطلق •0·?

14 مارس 2015 ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم… از تمام زمين يک خيابان را… و از تمام تو … يک دست که قفل شود در دست من. [ شنبه ????/??/?? ] [ 19:20 ] [ Ali ].

آدرس : کليک کنيد
وبـلاگـــ عاشقانه ي (( مــن و او مـــــــا مــيــــشـــويـــــــــــم ))

گاهي وقتها قلب يک انسان پر از درد دلهايي است که به زبان آوردنش سخت است. ... و آنگاه که ستاره ها ميدرخشند در آسمان عشقمان . ..... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم .

آدرس : کليک کنيد
بامن بمان تا انتها

دختر پشت پنجره باراني girl rain window. من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم. از تمام زمين يک خيابان را. و از تمام تو. يک دست که قفل شود در دست من . . بامن بمان تا انتها.

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه - حال من خوب است اما با تو بهتر ميشوم

1140- تمام خواسته ي من. من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم. از تمام زمين يک خيابان را. و از تمام "تو". يک دست که قفل شود در دست من . . . نوشته شده در سه‌شنبه ?0 ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس روزهاي باراني (2) - بيتوته

اگر ببارد ، از شوق اگر نبارد ، از دل‌تنگي . . . پيامک روزهاي باراني ,اس ام اس باران. اس ام اس باران. من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم از تمام زمين يک خيابان را و از تمام تو

آدرس : کليک کنيد
دلنوشته هاي من

[ چهارشنبه بيست و ششم فروردين ???? ] [ 22:17 ] [ ...الهـــه... ] [ يک نظر ] ... چگونه به دوش کشيد بارِ اين همه نبودِآن يکي را. وقتي که .... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم

آدرس : کليک کنيد
شعر هاي باران خورده ....

دلنوشته هايي از جنس باران به قلم محمد شيرين زاده ... - شعر هاي باران ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم از تمام زمين .... و بر آسمان چوب خط مي‌كشي به انتظار. حبس ابد هم ...

آدرس : کليک کنيد
شعر هاي باران خورده .... - شعر باران

شعر باران - دلنوشته هايي از جنس باران به قلم محمد شيرين زاده ... - شعر هاي ... و من همه ي دلتنگي هايم را رويش “ها” کنم و با گوشه .... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم از تمام ...

آدرس : کليک کنيد
?·0• سکــــــــوت مطلق •0·?

14 مارس 2015 ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم… از تمام زمين يک خيابان را… و از تمام تو … يک دست که قفل شود در دست من. [ شنبه ????/??/?? ] [ 19:20 ] [ Ali ].

آدرس : کليک کنيد
وبـلاگـــ عاشقانه ي (( مــن و او مـــــــا مــيــــشـــويـــــــــــم ))

گاهي وقتها قلب يک انسان پر از درد دلهايي است که به زبان آوردنش سخت است. ... و آنگاه که ستاره ها ميدرخشند در آسمان عشقمان . ..... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم .

آدرس : کليک کنيد
بامن بمان تا انتها

دختر پشت پنجره باراني girl rain window. من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم. از تمام زمين يک خيابان را. و از تمام تو. يک دست که قفل شود در دست من . . بامن بمان تا انتها.

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه - حال من خوب است اما با تو بهتر ميشوم

1140- تمام خواسته ي من. من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم. از تمام زمين يک خيابان را. و از تمام "تو". يک دست که قفل شود در دست من . . . نوشته شده در سه‌شنبه ?0 ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس روزهاي باراني (2) - بيتوته

اگر ببارد ، از شوق اگر نبارد ، از دل‌تنگي . . . پيامک روزهاي باراني ,اس ام اس باران. اس ام اس باران. من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم از تمام زمين يک خيابان را و از تمام تو

آدرس : کليک کنيد
دلنوشته هاي من

[ چهارشنبه بيست و ششم فروردين ???? ] [ 22:17 ] [ ...الهـــه... ] [ يک نظر ] ... چگونه به دوش کشيد بارِ اين همه نبودِآن يکي را. وقتي که .... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم

آدرس : کليک کنيد
شعر هاي باران خورده ....

دلنوشته هايي از جنس باران به قلم محمد شيرين زاده ... - شعر هاي باران ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم از تمام زمين .... و بر آسمان چوب خط مي‌كشي به انتظار. حبس ابد هم ...

آدرس : کليک کنيد
شعر هاي باران خورده .... - شعر باران

شعر باران - دلنوشته هايي از جنس باران به قلم محمد شيرين زاده ... - شعر هاي ... و من همه ي دلتنگي هايم را رويش “ها” کنم و با گوشه .... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم از تمام ...

آدرس : کليک کنيد
?·0• سکــــــــوت مطلق •0·?

14 مارس 2015 ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم… از تمام زمين يک خيابان را… و از تمام تو … يک دست که قفل شود در دست من. [ شنبه ????/??/?? ] [ 19:20 ] [ Ali ].

آدرس : کليک کنيد
وبـلاگـــ عاشقانه ي (( مــن و او مـــــــا مــيــــشـــويـــــــــــم ))

گاهي وقتها قلب يک انسان پر از درد دلهايي است که به زبان آوردنش سخت است. ... و آنگاه که ستاره ها ميدرخشند در آسمان عشقمان . ..... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم .

آدرس : کليک کنيد
بامن بمان تا انتها

دختر پشت پنجره باراني girl rain window. من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم. از تمام زمين يک خيابان را. و از تمام تو. يک دست که قفل شود در دست من . . بامن بمان تا انتها.

آدرس : کليک کنيد
هيچ بودن

[ سه شنبه بيست و پنجم شهريور 1393 ] [ 23:8 ] [ صميم ]. 3 نظر · تمام تو. تمام تو. من از تمام آسمان ?ک باران را م?خواهم. ازتمام زم?ن خ?ابان را. واز تمام تو. دست که قفل شود در دست من.

آدرس : کليک کنيد
?يـــک فنجـان حــــــــرف?

9 فوريه 2015 ... اي صبا از من بگو فرهاد بي بنياد را/. تخم ننگي ... هواشناسي دلم گفته؛ امشب ابري سياه در بغض باران بيا ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم

آدرس : کليک کنيد
تـــــرانــــه تـــنهايِـــي

من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم…، از تمام زمين يک خيابان را…، و از تمام تو…، يک "دست"...، که قفل شود در دست "من"...!!! آغــو ش من فقط اندازه تــو جـــــــا دارد ... اگر خـــــــوب ...

آدرس : کليک کنيد
اسمان ابي دلم

مرسي مينوي عسيسممممممممممممممممممممم و باران جون ازت ممنونم. يکشنبه ... جمعه هجدهم مهر 1393 | 23:59 | مينو و مانيا | يک کــآمنت ... مــن، از تمام آسمـــان يک بــــاران را ميخواهم .

آدرس : کليک کنيد
جوجو هلو

جوجو هلو - دوست دارم عشق من. ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم… از تمام زمين يک ... اتاق من. در اتاقي که به اندازه يک تنهاييست... دل من که ب اندازه ي يک عشق است.

آدرس : کليک کنيد
يه احساس پاک

باران رفيق خوبي نيست براي تنهايي ها . .... اگر مي بيني عاشق تو هستم ، ديوانه تو هستم ، و تمام فکر و زندگي من تو شده اي .... من از تمام آسمـــان يک بــــاران را ميخواهم

آدرس : کليک کنيد
تنها واسه کسي که دوستش دارم،نميدونه

اما يکي از اون کم ها واسه من پيدا شد...آره ...شايد يکي از لطفهاي خدا ؛اينو ميگم لطف خدا باورتون بشه کم گفتم؛نصيب من ..... ?مــن، از تمام آسمـــان يک بــــاران را ميخواهم .

آدرس : کليک کنيد
طارم سراي هجران

من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم. imagescap1q63d.jpg. خداي مهربان. ممنونيم به خاطر باران. ممنونيم به خاطر مهرباني هايت. خداي مهربان. اي مهربان و اي رحيم و اي کريم.

آدرس : کليک کنيد
هيچ بودن

[ سه شنبه بيست و پنجم شهريور 1393 ] [ 23:8 ] [ صميم ]. 3 نظر · تمام تو. تمام تو. من از تمام آسمان ?ک باران را م?خواهم. ازتمام زم?ن خ?ابان را. واز تمام تو. دست که قفل شود در دست من.

آدرس : کليک کنيد
?يـــک فنجـان حــــــــرف?

9 فوريه 2015 ... اي صبا از من بگو فرهاد بي بنياد را/. تخم ننگي ... هواشناسي دلم گفته؛ امشب ابري سياه در بغض باران بيا ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم

آدرس : کليک کنيد
تـــــرانــــه تـــنهايِـــي

من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم…، از تمام زمين يک خيابان را…، و از تمام تو…، يک "دست"...، که قفل شود در دست "من"...!!! آغــو ش من فقط اندازه تــو جـــــــا دارد ... اگر خـــــــوب ...

آدرس : کليک کنيد
اسمان ابي دلم

مرسي مينوي عسيسممممممممممممممممممممم و باران جون ازت ممنونم. يکشنبه ... جمعه هجدهم مهر 1393 | 23:59 | مينو و مانيا | يک کــآمنت ... مــن، از تمام آسمـــان يک بــــاران را ميخواهم .

آدرس : کليک کنيد
جوجو هلو

جوجو هلو - دوست دارم عشق من. ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم… از تمام زمين يک ... اتاق من. در اتاقي که به اندازه يک تنهاييست... دل من که ب اندازه ي يک عشق است.

آدرس : کليک کنيد
يه احساس پاک

باران رفيق خوبي نيست براي تنهايي ها . .... اگر مي بيني عاشق تو هستم ، ديوانه تو هستم ، و تمام فکر و زندگي من تو شده اي .... من از تمام آسمـــان يک بــــاران را ميخواهم

آدرس : کليک کنيد
تنها واسه کسي که دوستش دارم،نميدونه

اما يکي از اون کم ها واسه من پيدا شد...آره ...شايد يکي از لطفهاي خدا ؛اينو ميگم لطف خدا باورتون بشه کم گفتم؛نصيب من ..... ?مــن، از تمام آسمـــان يک بــــاران را ميخواهم .

آدرس : کليک کنيد
طارم سراي هجران

من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم. imagescap1q63d.jpg. خداي مهربان. ممنونيم به خاطر باران. ممنونيم به خاطر مهرباني هايت. خداي مهربان. اي مهربان و اي رحيم و اي کريم.

آدرس : کليک کنيد
هيچ بودن

[ سه شنبه بيست و پنجم شهريور 1393 ] [ 23:8 ] [ صميم ]. 3 نظر · تمام تو. تمام تو. من از تمام آسمان ?ک باران را م?خواهم. ازتمام زم?ن خ?ابان را. واز تمام تو. دست که قفل شود در دست من.

آدرس : کليک کنيد
?يـــک فنجـان حــــــــرف?

9 فوريه 2015 ... اي صبا از من بگو فرهاد بي بنياد را/. تخم ننگي ... هواشناسي دلم گفته؛ امشب ابري سياه در بغض باران بيا ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم

آدرس : کليک کنيد
تـــــرانــــه تـــنهايِـــي

من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم…، از تمام زمين يک خيابان را…، و از تمام تو…، يک "دست"...، که قفل شود در دست "من"...!!! آغــو ش من فقط اندازه تــو جـــــــا دارد ... اگر خـــــــوب ...

آدرس : کليک کنيد
اسمان ابي دلم

مرسي مينوي عسيسممممممممممممممممممممم و باران جون ازت ممنونم. يکشنبه ... جمعه هجدهم مهر 1393 | 23:59 | مينو و مانيا | يک کــآمنت ... مــن، از تمام آسمـــان يک بــــاران را ميخواهم .

آدرس : کليک کنيد
جوجو هلو

جوجو هلو - دوست دارم عشق من. ... من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم… از تمام زمين يک ... اتاق من. در اتاقي که به اندازه يک تنهاييست... دل من که ب اندازه ي يک عشق است.

آدرس : کليک کنيد
يه احساس پاک

باران رفيق خوبي نيست براي تنهايي ها . .... اگر مي بيني عاشق تو هستم ، ديوانه تو هستم ، و تمام فکر و زندگي من تو شده اي .... من از تمام آسمـــان يک بــــاران را ميخواهم

آدرس : کليک کنيد
تنها واسه کسي که دوستش دارم،نميدونه

اما يکي از اون کم ها واسه من پيدا شد...آره ...شايد يکي از لطفهاي خدا ؛اينو ميگم لطف خدا باورتون بشه کم گفتم؛نصيب من ..... ?مــن، از تمام آسمـــان يک بــــاران را ميخواهم .

آدرس : کليک کنيد
طارم سراي هجران

من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم. imagescap1q63d.jpg. خداي مهربان. ممنونيم به خاطر باران. ممنونيم به خاطر مهرباني هايت. خداي مهربان. اي مهربان و اي رحيم و اي کريم.

آدرس : کليک کنيد



من از تمام آسمان يک باران را ميخواهم
برچسب ها ايرانسل sms داده ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 586
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 295
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 790
  • بازدید ماه : 790
  • بازدید سال : 43,332
  • بازدید کلی : 590,033
  • کدهای اختصاصی
    اعتراف کده